Известие

Collapse
No announcement yet.

този шум от вариатора ли е ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И аз имах същия проблем,доста слушах като теб двигателя и накрая се навих и махнах капаците и се оказа хлабав ремък натегнах го и шума изчезна,сега се чува само вариатора като паля в началото 2-3 секунди ....

    Comment


    • #17
      И Ламбо да си купите имам чувството че пак ще го карате с не това което е предписал производителя.Карам си Селения вече 4-та година, вариатора си претраква при палене, след 5-6 сек. утихва и нито с газ нито с връщане на газта претраква.Чак като почне да трака постоянно ще го мисля.Чувал съм, но не знам дали е така, че някъде там имало един клапан, на който му се сменял някакъв о-пръстен и тракането спирало/естествено ако в него е причината/, нещо като че се оттичало масло поради износване.Ако някой е компетентен моля да каже дали е така.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        И Ламбо да си купите имам чувството че пак ще го карате с не това което е предписал производителя.Карам си Селения вече 4-та година, вариатора си претраква при палене, след 5-6 сек. утихва и нито с газ нито с връщане на газта претраква.Чак като почне да трака постоянно ще го мисля.Чувал съм, но не знам дали е така, че някъде там имало един клапан, на който му се сменял някакъв о-пръстен и тракането спирало/естествено ако в него е причината/, нещо като че се оттичало масло поради износване.Ако някой е компетентен моля да каже дали е така.
        При всички случаи липсата на масло му ебава майката, моят е на 2г купуван нов, колата се кара само с Техасо и не тропа нито при палене нито после, но имайки предвид, че ТS си е едно особено творение на инженерната мисъл твърдо съм решил да бягам на по-гъсти масла и конкретно на 15W50 Този мотор няма ресурс, затова ще се преосигуря откъм поява на хлабини тук и там Някои казват, че TS плаче за основен ремонт на всеки 100 000км(не е далеч от истината), с по-гъсто масло този ремонт може да се отложи с много
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          При всички случаи липсата на масло му ебава майката, моят е на 2г купуван нов, колата се кара само с Техасо и не тропа нито при палене нито после, но имайки предвид, че ТS си е едно особено творение на инженерната мисъл твърдо съм решил да бягам на по-гъсти масла и конкретно на 15W50 Този мотор няма ресурс, затова ще се преосигуря откъм поява на хлабини тук и там Някои казват, че TS плаче за основен ремонт на всеки 100 000км(не е далеч от истината), с по-гъсто масло този ремонт може да се отложи с много
          На колко хиляди км си? 15W50 няма ли да му е много гъсто за студен старт. Аз си мисля за 10W50 за лятото, но намирам в БГ само на ELF и на Q8 май беше другото.
          146 1.6TS CF1 '98

          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
            На колко хиляди км си? 15W50 няма ли да му е много гъсто за студен старт. Аз си мисля за 10W50 за лятото, но намирам в БГ само на ELF и на Q8 май беше другото.
            В евро 07 продават Lazerway на Statoil пълна синтетика 5W50. Казват, че било добро.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              а може ли да и сипа М 16

              по гъсто от тва нема
              alfa 156 1.6 t.s 1998

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                с по-гъсто масло този ремонт може да се отложи с много
                А може и да се ускори с много. За какво ти е 15в50 когато има 5в50 на прилична цена. 15в само ще товари двигателя на студено, а на топъл двигател няма никаква разлика между двете.
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #23
                  Само 15W50 ще му слагам, това си е мое лично убеждение/наблюдение и не карам никой друг да слага Всеки да си преценя, за мен оптималното на TS е това
                  Първоначално публикувано от radi-156 Покажи съобщение
                  а може ли да и сипа М 16

                  по гъсто от тва нема
                  Тук си в грешка 16Д когато загрее е всичко друго но не и гъсто 10 и 16Д се водят едносезонни масла и не могат да си запазят гъстотата на висока температура в което е и основния им дефект.
                  Last edited by code; d.m.y г., 19:02.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Само 15W50 ще му слагам, това си е мое лично убеждение/наблюдение и не карам никой друг да слага Всеки да си преценя, за мен оптималното на TS е това


                    Тук си в грешка 16Д когато загрее е всичко друго но не и гъсто 10 и 16Д се водят едносезонни масла и не могат да си запазят гъстотата на висока температура в което е и основния им дефект.
                    VX300 15W50 на Yacco две смени съм направил със него и си е харно на 40 и кисур градусувите жеги които бяха това лято във Пловдив си държеше много добро налягане.Аз съм също на мнение че за износени ТС мотори(като моя на 312К км.)масло със такъв вискозитет си е задължително или някое хубаво 10W60 също става.А относно темата на колегата вариатора си му е 100% процента за смяна или ремонт.Няма какво да го коментираме повече.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #25
                      Колеги, защо пишете такива глупости.Какви ремонти на всеки 100хил. километра, какви 5лева.Този двигател и на 300хил. км. ще работи като часовник.
                      Двигателя на моята е на 190хил. и до 15хил. когато сменям маслото не се налага да доливам нито капка.При това винаги съм сипвал ЕЛФ и никога друго масло.Не,че с друго масло ще и стане по зле.
                      На 180хил. смених вариатора с нов, защото при студен старт леко се обаждаше. След това го разглобих от любопитство.Отвътре беше като нов.Няма никакво износване.Сега се чудя, дали многото четене в авто форумите не ми се отразява зле.
                      Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                      Ducati ST2

                      Comment


                      • #26
                        Моя TS е внесен с газова от Италия, което по принцип значи доста километри. Да не го урочасам, но за сега нямам никакви признаци на издухан мотор. Дърпа си, не харчи масло и разхода му е нормален. Не е съвсем като да го карам само в червеното, но пък се кара постоянно студен, което също е вредно.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от cufti Покажи съобщение
                          Колеги, защо пишете такива глупости.Какви ремонти на всеки 100хил. километра, какви 5лева.Този двигател и на 300хил. км. ще работи като часовник.
                          Двигателя на моята е на 190хил. и до 15хил. когато сменям маслото не се налага да доливам нито капка.При това винаги съм сипвал ЕЛФ и никога друго масло.Не,че с друго масло ще и стане по зле.
                          На 180хил. смених вариатора с нов, защото при студен старт леко се обаждаше. След това го разглобих от любопитство.Отвътре беше като нов.Няма никакво износване.Сега се чудя, дали многото четене в авто форумите не ми се отразява зле.
                          Трябва да чукаш на дърво, да му баеш и да се кръстиш по 4 пъти преди да палиш сутрин, а нищо чудно и да е отварян вече или направо сменян, ще му видиш буталата не се притеснявай То така се става фен И да не забравиш да извикаш Елфа да помага като диплиш сегментите хаха Весело да става недей подскача сега
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            И Ламбо да си купите имам чувството че пак ще го карате с не това което е предписал производителя.Карам си Селения вече 4-та година, вариатора си претраква при палене, след 5-6 сек. утихва и нито с газ нито с връщане на газта претраква.Чак като почне да трака постоянно ще го мисля.Чувал съм, но не знам дали е така, че някъде там имало един клапан, на който му се сменял някакъв о-пръстен и тракането спирало/естествено ако в него е причината/, нещо като че се оттичало масло поради износване.Ако някой е компетентен моля да каже дали е така.
                            И при мен със Селения притропваше за 2-3сек, особенно към края на живота на маслото - 7-8К км.Даже приятели са ме питали колата дизел ли е. С Аджип 10х60 нищо не се чува, даже и за секунда. Сега съм приготвил Кастрол 10х60 ше споделя и за него след смяната.
                            Алфа 156 1,8ТС 1998г

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Трябва да чукаш на дърво, да му баеш и да се кръстиш по 4 пъти преди да палиш сутрин, а нищо чудно и да е отварян вече или направо сменян, ще му видиш буталата не се притеснявай То така се става фен И да не забравиш да извикаш Елфа да помага като диплиш сегментите хаха Весело да става недей подскача сега
                              Възможно е да е имало интервенции по него. В крайна сметка, сипвам си мАсло и карам, пък каквото му дойде. Далече съм от мисълта да крепя като яйце барака на 13 години, няма да я карам до пенсия... Като се счупи се прави, или става на бирени кенчета и т'ва е.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                                Възможно е да е имало интервенции по него. В крайна сметка, сипвам си мАсло и карам, пък каквото му дойде. Далече съм от мисълта да крепя като яйце барака на 13 години, няма да я карам до пенсия... Като се счупи се прави, или става на бирени кенчета и т'ва е.

                                и аз съм на твоя принцип газ до ламарината и съм и ебал маиката
                                alfa 156 1.6 t.s 1998

                                Comment

                                Working...
                                X