И аз имах същия проблем,доста слушах като теб двигателя и накрая се навих и махнах капаците и се оказа хлабав ремък натегнах го и шума изчезна,сега се чува само вариатора като паля в началото 2-3 секунди ....
Известие
Collapse
No announcement yet.
този шум от вариатора ли е ????
Collapse
X
-
И Ламбо да си купите имам чувството че пак ще го карате с не това което е предписал производителя.Карам си Селения вече 4-та година, вариатора си претраква при палене, след 5-6 сек. утихва и нито с газ нито с връщане на газта претраква.Чак като почне да трака постоянно ще го мисля.Чувал съм, но не знам дали е така, че някъде там имало един клапан, на който му се сменял някакъв о-пръстен и тракането спирало/естествено ако в него е причината/, нещо като че се оттичало масло поради износване.Ако някой е компетентен моля да каже дали е така.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеИ Ламбо да си купите имам чувството че пак ще го карате с не това което е предписал производителя.Карам си Селения вече 4-та година, вариатора си претраква при палене, след 5-6 сек. утихва и нито с газ нито с връщане на газта претраква.Чак като почне да трака постоянно ще го мисля.Чувал съм, но не знам дали е така, че някъде там имало един клапан, на който му се сменял някакъв о-пръстен и тракането спирало/естествено ако в него е причината/, нещо като че се оттичало масло поради износване.Ако някой е компетентен моля да каже дали е така.Този мотор няма ресурс, затова ще се преосигуря откъм поява на хлабини тук и там
Някои казват, че TS плаче за основен ремонт на всеки 100 000км(не е далеч от истината), с по-гъсто масло този ремонт може да се отложи с много
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеПри всички случаи липсата на масло му ебава майката, моят е на 2г купуван нов, колата се кара само с Техасо и не тропа нито при палене нито после, но имайки предвид, че ТS си е едно особено творение на инженерната мисъл твърдо съм решил да бягам на по-гъсти масла и конкретно на 15W50Този мотор няма ресурс, затова ще се преосигуря откъм поява на хлабини тук и там
Някои казват, че TS плаче за основен ремонт на всеки 100 000км(не е далеч от истината), с по-гъсто масло този ремонт може да се отложи с много
146 1.6TS CF1 '98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщениеНа колко хиляди км си? 15W50 няма ли да му е много гъсто за студен старт. Аз си мисля за 10W50 за лятото, но намирам в БГ само на ELF и на Q8 май беше другото.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениес по-гъсто масло този ремонт може да се отложи с много
Comment
-
Само 15W50 ще му слагам, това си е мое лично убеждение/наблюдение и не карам никой друг да слагаВсеки да си преценя, за мен оптималното на TS е това
Първоначално публикувано от radi-156 Покажи съобщениеа може ли да и сипа М 16
по гъсто от тва нема10 и 16Д се водят едносезонни масла и не могат да си запазят гъстотата на висока температура в което е и основния им дефект.
Last edited by code; d.m.y г., 19:02.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеСамо 15W50 ще му слагам, това си е мое лично убеждение/наблюдение и не карам никой друг да слагаВсеки да си преценя, за мен оптималното на TS е това
Тук си в грешка 16Д когато загрее е всичко друго но не и гъсто10 и 16Д се водят едносезонни масла и не могат да си запазят гъстотата на висока температура в което е и основния им дефект.
АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Колеги, защо пишете такива глупости.Какви ремонти на всеки 100хил. километра, какви 5лева.Този двигател и на 300хил. км. ще работи като часовник.
Двигателя на моята е на 190хил. и до 15хил. когато сменям маслото не се налага да доливам нито капка.При това винаги съм сипвал ЕЛФ и никога друго масло.Не,че с друго масло ще и стане по зле.
На 180хил. смених вариатора с нов, защото при студен старт леко се обаждаше. След това го разглобих от любопитство.Отвътре беше като нов.Няма никакво износване.Сега се чудя, дали многото четене в авто форумите не ми се отразява зле.Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
Ducati ST2
Comment
-
Моя TS е внесен с газова от Италия, което по принцип значи доста километри. Да не го урочасам, но за сега нямам никакви признаци на издухан мотор. Дърпа си, не харчи масло и разхода му е нормален. Не е съвсем като да го карам само в червеното, но пък се кара постоянно студен, което също е вредно.
Comment
-
Първоначално публикувано от cufti Покажи съобщениеКолеги, защо пишете такива глупости.Какви ремонти на всеки 100хил. километра, какви 5лева.Този двигател и на 300хил. км. ще работи като часовник.
Двигателя на моята е на 190хил. и до 15хил. когато сменям маслото не се налага да доливам нито капка.При това винаги съм сипвал ЕЛФ и никога друго масло.Не,че с друго масло ще и стане по зле.
На 180хил. смених вариатора с нов, защото при студен старт леко се обаждаше. След това го разглобих от любопитство.Отвътре беше като нов.Няма никакво износване.Сега се чудя, дали многото четене в авто форумите не ми се отразява зле.То така се става фен
И да не забравиш да извикаш Елфа да помага като диплиш сегментите хаха Весело да става недей подскача сега
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеИ Ламбо да си купите имам чувството че пак ще го карате с не това което е предписал производителя.Карам си Селения вече 4-та година, вариатора си претраква при палене, след 5-6 сек. утихва и нито с газ нито с връщане на газта претраква.Чак като почне да трака постоянно ще го мисля.Чувал съм, но не знам дали е така, че някъде там имало един клапан, на който му се сменял някакъв о-пръстен и тракането спирало/естествено ако в него е причината/, нещо като че се оттичало масло поради износване.Ако някой е компетентен моля да каже дали е така.
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеТрябва да чукаш на дърво, да му баеш и да се кръстиш по 4 пъти преди да палиш сутрин, а нищо чудно и да е отварян вече или направо сменян, ще му видиш буталата не се притеснявайТо така се става фен
И да не забравиш да извикаш Елфа да помага като диплиш сегментите хаха Весело да става недей подскача сега
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеВъзможно е да е имало интервенции по него. В крайна сметка, сипвам си мАсло и карам, пък каквото му дойде. Далече съм от мисълта да крепя като яйце барака на 13 години, няма да я карам до пенсия... Като се счупи се прави, или става на бирени кенчета и т'ва е.
и аз съм на твоя принцип газ до ламарината и съм и ебал маикатаalfa 156 1.6 t.s 1998
Comment
Comment